Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל ובעלה - יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס - כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת.

דוריה למפל ובעלה - יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס - כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת.. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב.

דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. הלכתי על ביסלי גריל 2. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד). By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. מי עתיד או עתידה להחליף את למפל בתפקיד?

למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. יש גם את הסופרת האידית המפורסמת בלומה למפל, כנראה שם לא כזה נדיר בתגובה להודעה מספר 8. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד).

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. יש גם את הסופרת האידית המפורסמת בלומה למפל, כנראה שם לא כזה נדיר בתגובה להודעה מספר 8. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. מי עתיד או עתידה להחליף את למפל בתפקיד? © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת.

דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס.

דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור.

בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. אייל בן יעיש, חדשות 2). האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל.

הלכתי על ביסלי גריל 2.

דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. דוריה למפל מרגישה שוב את הפחד ברחובות ודורשת מהשוטרים שהיו אמורים ללוות את בני סלע ולהחזיר. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת דוריה למפל. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ.